Ida Dahlman!

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida dahlman - 31 oktober 2012 10:26

Go morron!:P

Nu är de såhär att jag har nyss vaknat pågrund av att mina syskon väkte mig -_-'' ..

Och igår så snackade jag med Alexander N på skype igår ^^ Han bara..: Eyy Ida, jag tycker din blogg är jätte bra..Men..Jag har inte kollat på den ^^ ..

Jag(ida) bara: Aw, tack ... HAR DU INTE KOLLAT PÅ MIN BLOGG O.o!!!!!???

Jag menar de är ju liksom 206 som gillar den och han har inte kollat på den, min skumma Alex N!:)

Men han å jag är verkligen bästa vänner, han är min allra bästa killkompis å jag han allra bästa tjejkompis! ^^ Igår skrattade vi verkligen ihjäl oss! >_<

Får jag skriva lite om Alexander på min blogg lite snabbt?Jaa!

Alexander N, du betyder verkligen som en bror för mig, du är allt för mig, om du dör så dör jag också!För jag kommer verkligen ALDRIG å lämna dig, för utan dig är jag ingenting!!

De var de jag ville säga Alexander N!:)

Aja, över till annat nu!:)

Joo, just nu på morgonen så sitter jag å skriver detta inlägg just nu!

Dunkar Dead by April med låten Losing You

Kan inte sluta lyssna på den, vette fan varför xD!

Tänkte börja att sätta tillbaks musik på min blogg igen!!

Här kommer en låt med Dead by April - Losing you:

Säger en sista sak de är........ Ha en bra/dålig morgon alla LÄSARE :-)


Av ida dahlman - 31 oktober 2012 00:25

Hej -.-''


Nu har jag verkligen haft en jätte TRÅKIG kväll utan Sandra här rapandes och fisandes..Sandra pruttade förut å jag trodde jag skulle dö.. -.-''

  SANDRA <3 -.-''

Aja över till de normala!

Nu har ju min blogg fått 205 gillningar tror jag?Ah?..

Så jag ska försöka att klura ut en liten tävling här på bloggen, inte helt säkert att jag kommer dela ut något pris eller så..Och jag kanske ska ha frågestund..Många skrev de till mig att jag skulle ha det :/ -.-''

Och en annan kompis gillade min blogg så mycket att hon/han ville att jag skulle starta att videoblogga!-.-''

Jag vette fan om jag ska göra de..De är ju lättare att prata än att skriva liksom..Men näe vette fan..Ni får rösta i den dära röst rutan som jag kommer göra efter detta inlägg på bloggen..

Och imorse såg ni ju att jag busade lite med Sandra genom att jag tog kort på henne när hon låg å sov?-.-''

Detta var ''lite'' random av henne..När jag liksom hade tagit kort på henne när hon låg å sov så fick jag en choklad muffins som belöning tror jag?Jag vette fan..De första vi gjorde efter att jag busade med henne var att gå upp å dricka upp 2 liter dricka, äta muffins m.m -.-'' <3 FETA SIG MÅSTE MAN GÖRA..ENLIGT MIG Å SANDRA..

Och juste..Jag och Sandra har lagt upp en video på fb när vi dansar..FYFAAN!En kille tyckte jag var ''cool'' i videon..FYFAN säger jag bara..De var de pinsamaste jag någonsin har gjort..Nästan iaf..Några grejer kommer föra dansandet.. Hhihi ^^

Men jag(ida) och Sandra kommer nog också att lägga upp en video när vi sjunger -.-'' FYFAN!

Och de är ju snart Halloween..NÄR ÄR DE??-.-'' Många säger ju att man gick i Lördags vecka 44 eller?JAG VETTE FAN..Vilken vecka är de ens?..

Aja, jag å Sandra ska nog bra feta oss å sminka varandra i mörkret eller något..!

En annan sak vill jag informera(stavning) om!

Att om ni vill ha en chans att vara med på min blogg, så ska ni gillar mina statusar jag lägger ut ibland som ser ut såhär på FB: '' Dom 2 snyggaste killarna och dom 2 finaste tjejerna som gillar..Skriver jag om i min blogg.'' Jag länkar dom också, fast på fb då :P


Aja, detta var väl de sista inlägget på bloggen för idag!Nu ska de fixas LITE på bloggen! Röstruta osv!

Ha en bra eller DÅLIG kväll!(PS.. De kan finnas några stavfel i detta INLÄGG men NI får fatta endå vad jag menar..Pallade inte att fixa det.. -.-'' LAT NI VET..)

Av ida dahlman - 30 oktober 2012 13:05

Nu ska jag visa lite bilder jag tog på Sandra!!:') <33 Du är mitt ALLT sis!:* <3

Fotograf: Ida Dahlman

Model: Sandra Moberg http://sandramooberg.bloggplatsen.se/


         

Av ida dahlman - 30 oktober 2012 08:18

Asså ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! Blir så JÄVLA ARG när mina syskom väcker mig och Sandra..Och vi som ska städa hela huset idag..Stör mig på de... -.-''

Aja, idag åker Sandra hem idag :( Men sen kommer hon på tordag igen!På Halloween så ska Sandra vara med å äta en stor HALLOWEEN MIDDAG(STAVNING) ;D <3

Vi ska feta oss på godis,chips och MYCKET MER .. -.-'' <3

Ah just nu så SOVER Sandra medans jag sitter å äter choklad och är verkligen jätte trött..

Igår så var jag och Sandra verkligen ÖVERTRÖTTA som FAN..Vi skrattade verkligen åt allt vi sa.. ''brevlåda'' -.-'' ;P

Som ni märkte så tog Sandra över min blogg igår med ''Gästbloggar!<33:* '' de var väldigt gulligt skrivet MEN..Du ska få din HÄMND SANDRA!!LOVAR!

SOVER DU GOTT? o.0 Så går de Sandra om du bråkar med MIN blogg!!!Bilden är på Sandra utan SMINK NÄR HON SOVER!! <33333333 Älskar dig sötnosen min :* Varning..Sandra äger sönder ALLT och ALLA..Hon är min BÄSTA VÄN :@ <3

Ha en bra dag alla läsare!!:P HÄMNDEN PÅ SANDRA ÄR BILDEN NÄR HON SOVER <3 :P


 

Av ida dahlman - 30 oktober 2012 00:27

Hejsan! Sandra här, ida glömde logga ut så passar väl på ;)

Ida är en underbar kååmpis,, hon äger sönder!

Älskar dig hjärtat kram puzz!!!! <33 :*

Av ida dahlman - 29 oktober 2012 22:12

HOLA alla.. :P

Nu är ÄNTLIGEN  är Sandra här!Hon bjöd mig på nybakade muffins <3 :* Frågade om hon hade tvättat händerna när hon bakade xD!

Vi ska titta på film, och äta oss feta på CHIPS GODIS..Mer CHIPS xD ! <3

Lyssnar på musik osv <3

Nu blir de upp  äta något ''nyttigt'' med Sandra,

Ha en bra eller en DÅLIG kväll alla läsare :* :P -.-''


 

Av ida dahlman - 29 oktober 2012 17:35

Helluw!:* :P..

Just nu sitter jag och är med min lilla syster Nicola <3 :)

Själv så sitter jag också å väntar på min överraskning jag kommer få av sandra om typ 4 timmar :( <3

Saknar dig jätte mycket Sandra..Bara så du vet :P <3

Nu har ju jag valt ut dom 3 snyggaste killarna som gillade min status på fb!:)

Ni hittar vinnarna på startsidan!

Förhoppningsvis när de når 200 gillningar på min blogg så kommer jag ha en tävling!!;)

Jag funderar ännu på vad för tävling O.o?

Och jag tycker de är så ROLIGT att de är så många som läser och gillar den!:P


MÅNGA fler inlägg på bloggen kommer när Sandra har kommit!

Ha en bra kväll/eftermiddag alla läsare!:)

Av ida dahlman - 29 oktober 2012 15:34

Asså detta väder SUGER..Regnar,regnar å regnar... -.-'' Kan de aldrig vara STOR SOL och 25 grader varmt?Önskar fan de..

Men dom myggjävlarna kan gå Å DÖ..Hatar DOM! -.-''

Aja över till annat..Jag brukar ju ha musik på min blogg?Ahh..Jag ska ha lite mer musik tänkte jag?Yeah!:)

OKEJ..Nu ännu över till annat..Igen.. -.-''

Jag HAR VEKRLIGEN jätte TRÅKIGT för de första.. Jag vill va med någon..Men jag tänker inte GÅ UT! -.-''

Ah, just nu sitter jag å äter lite godis och VÄNTAR FORTFARANDE PÅ SANDRA -.-'' <3

Hoppas du kommer snart..Men jag kommer få vänta i 7 timmar till typ?Jag venne ... <3 :P

Aja, mer inlägg på bloggen kommer under denna SEGA TRÅKIGA DAG!

Ha en JÄTTE TRÅKIG eller ROLIG DAG..för er som har tur..

Bilden har jag tagit med Instagram.. :*


 

Presentation


Uhmm...Du?Ja juste, DU!
Nu har du gått in på in profil:)
Jag heter Ida Dahlman och är 13 år ;)
Älskar musik och mina vänner.
Har spelat fotboll men funderar på att börja på parkour!:D
Skulle va något för mig!
Följ mig på Instagram: iidiizz

Ha de

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är de något som ni tycker är dåligt med bloggen?
 Ja
 Njaaa..
 Vissa saker kanske..:/
 Nej!
 Tycker den bara är rolig!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards